tisdag 9 augusti 2011

Vart tog sommaren vägen?

Jaha, så var det snart mitten av augusti nu då! Det känns mer som höst än som sommar just nu! Det blåser halv storm ute och vinden är frisk o klar......precis som en dag i september. Men, man får aldrig ge upp hoppet! Rätt som det är så är det 26 grader i skuggan igen och då får man passa på att ta vara på det! Ut i naturen eller till havet, vilket man nu föredrar! Hopp i plurret bland maneter och blåstång! =) 


Jag har återgått till arbetet, men det har verkligen inte alla! Mer än hälften på kontoret är borta!! TRÅKIGT!! Tomt vid fikat! Det är inte ok! Kom tillbaks genast!


   Får roa mig själv vid fikan då............


Funderar på om jag skall köpa mig en liten båt. Såg en som såg ok ut när jag var på Marstrand i förra veckan. Kanske får be om en liten löneförhöjning först. Får ta ett snack med chefen i veckan..........


   Funkar väl.........


Over and out for this time!!  Lena vid rodret

2 kommentarer:

  1. Gör du det undrar om du kommer någon vart.HAHAHAHA tror inte det han sa att han allt e glad att han inte äger en .
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har du talat med min chef din luring! Det skall du ge attans i!! Du får bara tala med honom när jag är med och om du har nybakta kanelbullar! =) kram Lena

    SvaraRadera