söndag 20 februari 2011

Veckorna försvinner

Vart tar tiden vägen? Veckorna försvinner i en rasande fart! Känns som om jag inte hinner med riktigt.

I fredags var jag med Markus i Göteborg. Han gjorde klart sin senaste tatuering. Var som vanligt hos Jonas Uggli på Göteborgs classic tattooing. (http://www.myspace.com/gbg_classic_tattooing/photos) Det var en uggla som Jonas ritat. Jag tycker den blev väldigt snygg! Gillar både formen på den och framför allt färgerna!


Här ser man iaf en del av tatueringen.

Var även och hämtade Emmas båda katter! Är kattvakt igen! Fast bara några dagar denna gången. De skall hem till Göteborg ikväll igen. Igår hittade jag Hoffman och Charley liggandes på rygg i sängen........det måste vara härligt att vara katt i en bra familj! Bara god mat, mys och kärlek!



Idag har det verkligen varit en vilodag för mig. Går här hemma o småpysslar i min morgonrock. Varvar det med lite tv-tittande.....Vm i slalom för herrarna. Andra åket har precis börjat så det kommer snart att bli spännande! Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar