tisdag 1 februari 2011

Regn o grått

Vilken tråkig och mörk dag det har varit idag! Jag har dessutom tillbringat hela dagen på läkarstationen, sjukhuset och tandläkaren. Har varit med stackars Per som har både ont i halsen och en visdomstand. Allt på en gång! Fast det kanske är lika bra det då...... Nu blir det antibiotika och andra små roliga piller för honom!

Själv mår jag bra nu iaf! Fast jag är fortfarande trött och det tar nog ett tag innan man är tillbaks till sitt gamla jag! Igår var jag på yoga igen. Andra lektionen för mig (tredje för de som var med från början). Såååååå skönt det är! Har äntligen hittat en träningsform som passar mig! Jag skall investera i en egen matta så jag kan yoga hemma med ibland!

Tänkte avsluta med en bild jag tog när jag gick på strandpromenaden i söndags. Då var det lite bättre väder än idag!


2 kommentarer:

  1. Åhhhhh hon is back. Hälsa och kram Per och säg till han att krya på sej. Vad roligt att du tycker om Yoga. Kämpa på.
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja Antonija....jag lovade dig ju och då får jag banne mig hålla det med! kram på dig

    SvaraRadera