tisdag 11 januari 2011

Längtar till värmen

Sitter här och fryser. Har både kläder och badkappa på mig men är ändå kall. Känner att det är något i kroppen som spökar. Är avundsjuk på Emma o hennes pojkvän! De ligger och badar i Röda Havet och njuter av sol o värme! Jag har iaf bokat en resa idag (igen)! En vännina och jag skall åka till Athen i maj. Vi försökte det förra året med, men det gick inte så bra då. En vulkan vid namnet Eyjafjallajökull satte stopp för det!

    Bilden är från mauritravel.wordpress.com


Istället fick vi ta en bussresa till Amsterdam för att komma iväg på något. Nu kan ju de flesta räkna ut vad medelåldern på en sådan resa är........ Jag säger inte mer! Jag har iaf lovat mig själv att det var sista gången jag åkte på en tålamodskrävande pensionärsresa!!

Nej...nu skall jag ta en varm dusch och sedan bädda ner mig under både täcke och filt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar