söndag 9 januari 2011

Mat....mums

Har precis kommit hem från Restaurang Zorba där hela familjen firat Markus 20-årsdag lite i förskott. (närmare bestämt en dag tidigare) Lika god mat som vanligt! Idag åt jag Lammracks med vitlökspotatis. Har tänkt att jag skulle prova att laga lammkotletter själv någon gång. Men det har inte blivit av. Måste hitta någon god marinad först tror jag! Någon som har ett gott recept?

Nu är det snart sängen som hägrar. Ny vecka och vanliga rutiner är det som gäller nu. Det är inte fel! Man har nästan blivit försoffad den senaste tiden.
Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Tjena kompis.
    Kul att du tittade in till mej.
    Nu har jag lagt till dej bland mina favorit bloggar.
    Så nu kommer jag verkligen att veta allt.
    HAHAAHHAA
    kramizar

    SvaraRadera
  2. Ja...det skall ju vara rättvist! Jag vet ju allt om dig! :P Kram på dig!

    SvaraRadera