torsdag 13 januari 2011

Massage

Har varit hos Patrik Ragnarsson och fått massage. Nu är det skillnad på massage och massage. När man går till Patrik är det sällan skönt, men det gör nytta. Det är inte för inte han går under namnet doktor Mengele! Som tur är så är han en helt underbar person! Skall dit på måndag igen. Hoppas att han får ordning på min nacke, hals och axlar. Det är en låsning som gör att jag har en fruktansvärd huvudvärk. Det är ju iof glädjande att veta att det finns något där inne.....för ibland kan man undra. Är så glömsk och disträ ibland så jag blir rädd för mig själv. 

Nu skall jag förbereda lite lunch. Idag blir det Ratatouille med fetaostfyllda köttfärsbiffar.

Ha en bra dag allihop! Snart är det helg igen! Veckorna rusar fram! 

1 kommentar:

  1. Det lätt gott. Jag kommer.
    Kul att prata med dej vi ses nästa fredag
    Kram

    SvaraRadera