måndag 17 januari 2011

Trött på huvudvärk!

Nu har jag haft huvudvärk i 10 dagar och det släpper inte. Har dessutom yrsel och illamående! =(  Har varit på akuten 2 gånger i helgen då jag spytt av yrseln. Man blir ju lite rädd att det är något allvarligt. Men de hittar inga fel och alla mina värden är oförskämt bra säger de. De gjorde även en CT scanning av huvudet igår. De kunde inte se något. ( Då undrar jag om det är ett hålrum däruppe bara!? =)  ) Det var ju ändå skönt att höra. Men vad det är och när det går över vet ingen. Så det är bara att tillbringa den största tiden i sängläge. Just nu känns sängen som om den var gjord av cement!! Vill verkligen inte spendera en minut till där! Men vad gör man! Nu önskar jag att jag hade ett badkar här hemma. Tänk att få krypa ner i ett varmt bad men en härligt doftande olja, lite stearinljus på kanten och ett glas.......vatten! Nåväl, om några dagar mår jag säkert bra igen och då har man glömt detta. Det är tur att man är så glömsk!  Ha en bra vecka allihop!

2 kommentarer:

  1. Hörde av J idag att det inte var så bra. Vad kan det va undrar man???????
    Vi höres på torsdag.
    Tänker på dej Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, jag vet inte jag heller! =( Det är jobbigt att inte veta vad man skall göra för att få det att gå bort. Vi hörs! Kram på dig!

    SvaraRadera